Klacht: Ontploffende batterijen

op 08 mei 2016 over Duracell in de categorie Electronica Merken

Ik stond in de keuken en op de salontafel lag mijn afstandsbediening van de tv en opeens hoor ik een plof en loop naar de kamer Toen ik daar kwam hoorde ik een gesis en keek op de salontafel Daar siste min afstandsbediening omdat de batterijen die daarin zaten ontploft waren Ik heb snel de batterijen eruit gehaald en voorzichtig de afstandsbediening schoongemaakt Hoe kan dit gebeuren? Moet erniet aandenken als dit was gebeurt als de batterijen in het speelgoed van mij kinderen zou hebben gezeten!! Ik koop altijd Duracell batterijen maar mijn vertrouwen hierin is nu wel beschaamd!!

Als ik de batterijen die ontploft zijn vergoed zou krijgen en eventueel als blijkt dat de afstandsbediening toch defect is geraakt hierdoor ook een andere afstandsbediening

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Duracell

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Duracell nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht roelievkomen

7 maanden geleden - Ik heb inmiddels kontact gehad met Duracell en zij vergoedde 10 euro voor de batterijen en toen ik dat geld op mijn rekening gestort had gekregen werd van de 10 euro 5 euro afgetrokken vanwege travisiekosten dus daar zijn wij nu nog mee bezig

Alle klachten die gemeld zijn door roelievkomen