Klacht: Ontevreden personeel.

op 27 juli 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Na dat ik afgelopen week in het ziekenhuis te horen heb gekregen van de oogarts dat ik een bril draag met de verkeerde sterkte, (-0,75 wat +0,25 moet zijn) ging ik vandaag naar winkelcentrum woensel om dit probleem op te kunnen lossen. Ik Had mijn verhaal nog niet half kunnen uitleggen aan een vrouwlijk personeelslid van jullie en werd al meteen uitgelachen. Erg vervelend! Na mate het gesprek werd mijn gevoel er niet beter op. Ze was niet bereid om op een nette manier mijn verhaal aan te horen. Was vooral gefocust op wat de oogarts mij verteld heeft. Omdat ik geen verstand heb van sterktes enzovoort ging ik uit van de oogarts maar dit is volgens uw personeelslid niet slim. Toen ik aan het einde van het gesprek geïrriteerd tegen uw collega zei dat ik nooit meer bij Hans anders kom kreeg ik het antwoord \’dat zou ik ook zeker niet meer doen!\’ Nouuu dat is even reclame maken!

Als er naar mijn probleem geluisterd word en er naar een passende oplossing komt

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 27 juli 2016 om 08:37 geantwoord

Beste mevrouw Van Schijndel,

Na aanleiding van de klacht heeft de winkel contact met u opgenomen. Uw heeft klacht besproken met de vestigingsmanager. Deze heeft u uitgenodigd om nogmaals langs te komen met de bril om te bespreken wat we verder nog voor u kunnen doen.

Hans Anders klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door xTRUELIFE@live.nl