Klacht: Ontevreden parc sandur

op 01 mei 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste
Wij zijn 24-04 tm 28-04 op het parc sandur geweest
Echter zijn wij zwaar teleurgesteld over dit parc wat wij vinden geen centerparcs waardig te noemen.
Waarom –
Eerste dag zwembad was kapot gegaan tegemoetkoming was of zwembad huuteheugte og een zwembad in Emmen dit hebben wij geweigerd omdat wij met 10 pers in een huisje waren waaronder 1 iemand met zuurstof en 2 baby’s omdat in een auto te stappen om daar heen te gaan leek ons niet optioneel wij hebben toen gevraagd voor iets anders zoals gratis activiteit dit kon echter niet .
Ook als er activiteiten waren wat alleen maar buiten was en het regende werd er niks binnen georganiseerd .ponny ritjes werden afgeschaft met de reden dat 2 pony’s die net nieuw waren elkaar aftrapte stomme reden er waren ook nog 2 paarden???? De bediening was zeer schaars als je bedient werd waren ze zeer vriendelijk maar moest vrij lang wachten voor er iemand kwam om te bestellen.
Ook werd op de 1 na laatste dag de animatie ingekort vanwege te weinig personeel dit moet niet kunnen onze kids hebben niks kunnen doen op het parc dan alleen maar in de speeltuinen te kunnen spelen en anders als het regende in het huisje de activiteiten die door centerparcs zelf werden georganiseerd zoals cupcakes maken en waxhand maken hebben we kunnen doen dat was binnen ook was er geen live muziek aanwezig wat wij wel van centerparcs gewend zijn wij zaten al met al van narigheid om 21.00 uur maar een potje te kaarten in het huisje .
Ook de kleine dingen iriteerde ons bestel je muntthee dan was het op er stonden ranja bekers op het menu spaar ze allemaal je kon er maar 1 soort krijgen met als reden te weinig vanwege te veel verkoop sorry er was overdag en savonds bijna geen kind te bekennen ook weer een stomme reden .
Al met al vinden wij dit parc geen centerparcs waardig

Wanneer wij tevreden zijn is als wij een flinke tegemoetkoming krijgen zoals of de helft van het bedrag terug want 900 honderd euro kan je veel meer doen.
Of anders een lang weekend voor dezelfde groep 10 pers naar een park naar keuze
Wij gaan altijd om de 2 jaar naar centerparcs en wat we nu hebben meegemaakt was een vreselijk drama voor dat bedrag ik hoop dat jullie het begrepen hebben waarom deze klacht .
Word hier echter niks aangedaan zullen wij helaas andere maatregelen moeten nemen wat ik dan zeer spijtig vind .m v g

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 02 mei 2017 om 10:29 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Lorissa