Klacht: Ontevreden over rijgedrag buschauffeur

Maveekelen op 10 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

10 november om 14:25 stapte ik in bus 311 richting oud gastel. Het rijgedrag was ronduit gevaarlijk in Breda. Op De Fellenoordweg reed hij rakelings langs meerdere groepjes scholieren zonder enige aanleiding. Ik kon hen horen gillen van de schrik. Daarnaast reageerde hij buitenproportioneel nors wanneer een reiziger verkeerd uitcheckte.

Wanneer deze norse chauffeur zich gepast gedraagt naar reizigers, en dat hij veilig begint te rijden. Deze man zou constant gemonitoord moeten worden

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 november 2017 om 18:22 geantwoord

Beste Maveekelen,

Wat jammer om te lezen dat jij het genoemde rijgedrag vandaag hebt ervaren. Ik begrijp dat je daar van op kijkt. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de betreffende regio zodat de situatie op basis van hoor en wederhoor besproken kan worden. Wij verwachten van buschauffeurs dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden en voorbijgangers niet rakelings voorbij rijden. Excuses voor het ervaren ongemak!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door