Klacht: Ontevreden over park en huisje

op 28 april 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij zijn al meerdere keren in centerparcs geweest maar vinden het steeds teleurstellende. Wij zijn afgelopen weekend bij de Limburgse peel geweest. Hadden een last minute vib huisje. De bedden waren erg slecht. Hadden gelijk rugpijn. Vond het allemaal erg oud. Weinig luxe uitstraling. Het park zelf de market Dome en zwembad was nog teleurstellende. De market Dome was erg oud niet zoals van ik van centerparcs verwacht. Het zwembad heel klein. Leek meer op een baantjes trek bad. Als je boekt bij centerparcs krijg je alleen maar foto’s van mooie huisjes te zien en een mooi zwembad die niet voldoen met de realiteit. Hoe weet je hoe het park eruit ziet waar je boekt. 360 euro betaald voor een vib huisje voor een weekendje dan mag je wel wat verwachten.
Ik had zulke fijne herinneren aan centerparcs maar het lijkt niet mee te gaan met de tijd. Ik weet dat er goede huisjes zijn en mooie parken. Graag wil ik met eerlijkheid weten welke dat zijn! Er zou een A en B park moeten zijn met prijs verschil. Voor de peel kan je niet hetzelfde vragen als bv. Kempervennen en eemhof. Als klant moet je weten en zien als je boekt of je een A of een B park boekt en dat moet je eigen keuze zijn.
Ik zou graag een nieuw weekendje willen bij een goed park. En antwoord op mijn vraag over de parken. Al vaker klachten ingevuld in de vragenlijsten maar nooit iets terug gehoord. Verdienen dit nu wel. Bon van 50 euro voldoet in ieder geval niet. Wij hadden dit erg nodig zijn erg overwerkt en nu was het een teleurstelling.

Gr fam Haarbosch als je op de naam kijkt kan je eerder boekingen vast zien. Dus als je ons wil houden als klant hoop ik op een passende oplossing

Nieuw weekendje in een goed park met een echt vib huisje en antwoord op mijn vragen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 02 mei 2016 om 08:55 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Linda dalkmann