Klacht: ontevreden over les trois forets

op 21 december 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

We zijn reeds lange tijd vaste bezoekers van center parcs en daardoor natuurlijk ook friends. We hebben vorige week een vip chalet geboekt in Les Trois Forets (nr 626) het was zeker aan renovatie toe, de inkomstmat was heet opgekruld, salontafel en tafel heel beschadigd en we kregen de verwarming niet hoger dan 20 graden, herhaaldelijk gemeld aan de infobalie maar er kwam niemand af om dit te verhelpen, dan maar houtblokken kopen voor de openhaard omdat het anders te koud zou zijn voor ons kleinkind van 11 maanden.
Ons verblijf hadden we geboekt 2 weken later dan voorzien omdat we zeker in het kinderbad zouden kunnen ploeteren maar deze was nog steeds niet open, dan maar in het golfslagbad met andere kleine kindjes maar iedereen klaagde over de te lage temperatuur voor zo kleine kindjes (golfslagbad heeft natuurlijk een ander temperatuur dan het kinderbad)
De volgende dagen zijn we niet meer gaan zwemmen, jammer genoeg.
Nog misschien een kleine opmerkingn normaal krijgen we bij Friends altijd een attentie in onze chalet maar nu niet, weer gemeld aan de receptie maar die wisten ons te vertellen dat de bekers dat ze normaal geven op waren !!!!!
Bij het bestellen van ontbijt aan de deur van de chalet werd dit vergeten, maar daar kregen we wel bonnen om te gaan eten in de restaurant buffet (heel mager buffet te vergelijken met bv Vossemeren) bv de ijscrème machine was stuk (toch gemakkelijk te verhelpen met een doos ijs denken we dan;;;;) dus kinderen geen dessert.
Naar mijn mening is dit Park een zeer mooi park met mooie natuur maar de leiding laat het afweten en wat stuk is blijft stuk (een kapotte wc bril in de toiletten, verzorgingstafels afgebroken in de toiletten enz;;;;
Sorry voor dit schrijven maar na zoveel keren een van jullie park te hebben bezocht was dat wel echt een afknapper hoor.
Mvg van de familie Smets

Eens grondig nazicht doen van les trois forets voor de mensen die nog op verlof moeten vertrekken en voor ons misschien een te goed bon ofzo

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 22 december 2017 om 12:38 geantwoord

Op 22 december jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs een e-mail gestuurd naar de gast. Er werden excuses aangeboden voor het ongemak dat de gast tijdens zijn verblijf heeft ondervonden. Als compensatie heeft de gast een bestedingsbon ontvangen welke geldig is op zijn volgend verblijf bij Center Parcs.

Alle klachten die gemeld zijn door Smets Guido