Klacht: Ontevreden over Cottage in Hochsauerland

op 22 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Slecht onderhouden cottages Hochsauerland.
Cottages waren vies en en er was veel achterstallig onderhoud. Wij hebben in deze periode bijna 1000 euro betaald voor een 6 persoonshuisje. Een week na boeking werden de huisjes voor dik 300 euro minder aangeboden bij bungalows.nl Dus extra wrang dat wij zoveel betaald hebben en in een gedateerd niet goed onderhouden huisje moesten verblijven. Daar zijn wij zeer teleurgesteld over.

Over het park zelf kunnen wij positief zijn. Goed onderhouden. Veel faciliteiten en mooi zwembad.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 juli 2016 om 09:16 geantwoord

Op 26 juli werd een mail naar de gast gestuurd vanuit de afdeling Webcare Team Hoofdkantoor Center Parcs. Het één en ander werd uitgelegd aan de gast. Ter ondersteuning van onze welgemeende excuses en uit gastvriendelijk oogpunt werd er een voucher, geldig bij een volgend verblijf van Center Parcs, aangeboden.

Alle klachten die gemeld zijn door Josveer