Klacht: Ontevreden

op 27 augustus 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Hallo ik stuur deze mail omdat ik na minstens 25 keer een bezoek van een van jullie parken een beetje ben teleur gesteld . Voor de eerste keer komen wij met kleinkinderen ( geb aug 2017) om te genieten van het peuterbadje daar was zondag geen plezier omdat er veel te veel dagjes mensen waren kunnen jullie dit niet beperken en of kleuter en peuter badje gescheiden te houden . Ook wilde ik graag met mijn dochters en schoonzonen de golfen trotseren helaas buiten dienst . Dan maar maandag laatste dag gaan ontbijten ook een tegen slag confituur niet bijgevuld om 10u15 werden de spiegel eieren niet meer gebakken (werd afgewassen)spek op enz..let wel op personeel was zeer vriendelijk mijn excuus voor mijn gezever maar dit moest wel van mijn hart als trouwe bezoeker wij komen normaal elk jaar met 16 pers fam naar een van jullie parken zoals dit jaar van 15 06 tot 1806 maar dit was spijtig genoeg het minste bezoek ook park is niet meer zo proper overal ligt rommel volgens mij gebrek aan personeel mvg mees Patrick

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Minder dagjes toerisme was een hel toen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 03 september 2018 om 11:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mees patrick