Klacht: onterechte uithuisplaatsing , leugens & komen afspraken niet na

op 25 januari 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

ik ben bevallen van een zoon op 10-01-2017 was nog geen paar uur oud , toen mw X & Y samen met een collega mijn zoon van mij af namen . Mijn huis zal zwaar vervuild zijn en ik zal mijn kind niet kunnen verzorgen , ze komen met allerlei smoesjes aan om mijn kind uit huis te plaatsen wat hun is gelukt , 23 december is het al voor geweest en heeft X verklaard dat mijn huis goed in orde was en hygiensch ook schoon was , en daarmee is hun verzoek om uit huis plaatsing afgewezen . Keer op keer weer dezelfde leugens . Na de bevalling zal ik hulp krijgen voor mijn kindje nog steeds niet gebeurd

Als mijn zoon weer thuis bij mij is , de leugens op houden & ze zich aan de afspraken houden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 26 januari 2017 om 15:56 geantwoord

Geachte mevrouw Van Karsen,

Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 25 januari 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door jen1234