Klacht: onterechte schade geclamid door Hertz

op 18 mei 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hertz heeft 295,- afgeschreven van onze creditcard nadat wij de huurauto schadeloos hebben ingeleverd. Zij hebben verzonnen dat de chauffeursportier kapot is gegaan. Een uur voordat we de auto zijn in gaan leveren zijn onze koffers gestolen uit de achterbak. Er was geen schade aan de auto. De koffers hadden niet eens via de chauffeursportier uit de auto kunnen worden gehaald.

Gewenste Oplossing:

Wij willen ons geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 26 mei 2017 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door LAURAVANDAM