Klacht: Onterechte rekening.

op 21 juni 2019 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nou daar gaan we dan, vandaag kom ik thuis naar een dag werken ligt er een brief van klarna (factuur), aangezien ik hier wel vaker post krijg of pakketjes die hier niet horen nam ik het niet zo serieus ondanks dat mijn naam en adres er op stonden, maar nu krijg ik dus aanmaningen dat ik schijnbaar geld heb gekocht op een spelletje dat gta heet… Ik game niet eens heb niet eens een console… En ook nog is voor 63 euro! En als ik bel krijg ik geen fatsoenlijk antwoordt of duidelijkheid wat moet ik hier nou mee doen want ik weiger het te betalen ik ben niet gek heb nog nooit van m’n leven wat gekocht bij hun.

Dit moet gewoon stoppen ik ben gewoon een werkende jongeman en ga mijn zure geld niet voor niks weggeven.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Raeimakers.

1 jaar geleden - Top! Hoop dat het wat duidelijkheid oplevert,

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 28 juni 2019 om 11:00 geantwoord

Hallo Dennis,

Wat een bizarre situatie!
We zoeken graag uit wat er gebeurd is, zodat we dit natuurlijk voor je kunnen oplossen.

Onze veiligheidsafdeling is gespecialiseerd in het onderzoeken van dit soort situaties ik adviseer je dan ook om contact met hun op te nemen.

De veiligheidsafdeling is bereikbaar van maandag tm vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur via 020-8082065.

Ik weet zeker dat zij je goed verder gaan helpen.

Groet, Enrico

Alle klachten die gemeld zijn door Raeimakers.