Klacht: onterechte nota

op 07 september 2016 over Iddink in de categorie Boeken

Verschrikkelijk bedrijf. Via de mail niet te bereiken. De website werkt niet, de app al evenmin. Op het moment dat ik bel krijg ik te horen dat alle collega’s in gesprek zijn en ik zal worden terug gebeld. Ben niet gebeld. Dus de dag er na via de site een bericht gestuurd dat ik niet terug ben gebeld. Excuus mail terug: u wordt vandaag nog terug gebeld. U raadt het al: wederom niet terug gebeld. Ik heb verzocht om duidelijkheid omtrent een nota, tot op heden geen antwoord. Ik werd verplicht boeken terug te sturen welke mijn kind nog nodig heeft (is blijven zitten). Moest nieuwe bestellen. De ingeleverde hebben mij €25,00 gekost, de helft van de aanschaf (nieuw) waarde. Deze boeken waren al beschadigd. Geen opgave van wijze van berekenen. Geen opheldering. Ik ben niet bereid de afschrijving te betalen, de boeken zijn in dezelfde staat ingeleverd als dat ik ze heb ontvangen.

Wanneer de huidige nota op nihil wordt gesteld. De verzendkosten van Kiala neem ik wel voor eigen rekening.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter17091973