Klacht: Onterechte melding bij Preventel!

op 08 februari 2017 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Beste,

Ik ben sinds augustus 2015 klant bij Hollandse nieuwe.
Sinds het begin had ik al zeer slechte verbinding, zowel telefoon als internet. Ik heb dit meerdere malen gemeld bij hun technische dienst.
Er zijn verschillende onderzoeken geweest naar het signaal. Zij geven echter aan geen problemen te vinden. Ik heb nieuwe simkaarten gekregen. Ik heb mijn toestel destijds laten nakijken en zelfs omruilen bij Samsung. Het toestel zelf was geen probleem. Diverse simkaarten geprobeerd. Nog steeds had ik zeer slecht bereik door het hele land. Ik reis veel en was overal en nergens in het hele land.
In had bijna wekelijks contact met Hollandse Nieuwe.

Op een gegeven moment weigerde ik te betalen voor diensten waar ik bijna geen gebruik van kan maken, wat mij ook heel logisch lijkt. Dit heeft maanden geduurd.Ik heb superveel mailcontact met hun gehad tot zelfs juni 2016. Het enige wat zij voor mij kunnen doen destijds is 1 maand crediteren. Daar nam ik geen genoegen mee. Op een gegeven moment heb ik ze in gebreken gesteld. Ik kreeg niet de diensten waar ik voor betaalde. Ik heb op 21-7-2016 een email gestuurd met een bijlage, ontbinding van de koop tengevolge van ondeugelijke dienst.

Ondertussen hadden zij het contract ontbonden, mij een afrekening gestuurd voor de resterende maanden, EN doorgezet naar een incassobureau waar ik tot op heden niks van heb vernomen.(?)

Pas 4 maanden (!)later, 21-12-2016, kreeg ik reactie op mijn email van 21-7-2016. Kortom: wat er in staat is dat zij het e.e.a. willen onderzoeken en dat ik niet mee wil werken. Gelogen dus! Ik heb alle onderzoeken al gedaan en meegewerkt. Maar op een gegeven moment houd het op. Zij vroegen op een gegeven moment namelijk nog nogmaals het hele onderzoek te doen wat al eerder verricht was. Hollandse nieuwe had dus maar 1 optie, Betalen anders wordt ik aangemeld bij Preventel. Dat klopt al niet helemaal want ik had op 23-8-2016 al een mail gehad van Preventel dat ik aangemeld ben en dat ik geen abonementen meer kan afsluiten. Ik vind dit zeer schandalig en wil hier op zeer korte termijn een oplossing. En geen 4 maanden later!

Ik wil een creditnota van het "openstaande bedrag" van EUR 394.00 en dat ik wordt afgemeld bij Preventel. Doen zij dit niet, dan ga ik mijn rechtsbijstand hierop zetten. Ik heb alle mailcontact van Hollandse Nieuwe en genoeg bewijs dat zij in gebreke waren.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht m.rofaiel88

10 maanden geleden - Precies! Inmiddels staat mijn klacht al 10 dagen open zonder dat er ook maar IETS mee is gedaan. Zo gaat het bij Hollandse Nieuwe

Reactie van de melder van de klacht m.rofaiel88

4 maanden geleden - Inmiddels staat de klacht al 8 maanden open zonder dat er iets mee is gedaan. Chappeau Hollandse nieuwe. Ik ga jullie overal zwart maken! Stelletje randebielen!

Alle klachten die gemeld zijn door m.rofaiel88