Klacht: Onterechte melding adres is niet correct

op 18 maart 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een bestelling gedaan bij een bedrijf die UPS als bezorgdienst gebruikt. Zij zouden vandaag het pakket komen bezorgen maar ik krijg de melding Het straatnummer is fout. De aflevering kan vertraging oplopen. Wij proberen het adres bij te werken.

Ik heb de bestelling gedubbelcheckt en weet niet wat UPS wil bijwerken. Mijn adres is namelijk gewoon correct. Mogelijk heeft de bezorgen mijn huis niet kunnen vinden. Ook dit is gek. Wanneer je mijn adres invult in een willekeurige consumenten navigatie app (Waze, Google Maps, Apple Maps, TomTom, etc.) kom je recht voor mijn voordeur uit namelijk. Waarom gaat dit mis?

Ik heb de bezorging verplaatst naar 19 maart, met een extra notitie dat mijn adres correct is. Tevens heb ik een mail gestuurd naar UPS met extra uitleg. Ik wil dat de bezorging morgen wel lukt.
Daarnaast wil ik horen wat UPS eraan gaat doen om dit soort fouten in de toekomst te voorkomen. Ik kan me voorstellen dat er in de opleiding meer aandacht komt voor buurtbekendheid. Anders kan ik mij voorstellen dat er betere instructies gegeven worden rond het gebruik van navigatie apps.
Ik hoor graag uw reactie.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rrrrrrrrrrrrrobin