Klacht: Onterechte kosten voor Monteur

op 13 mei 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De klantenservice zegt mij toe géén kosten te berekenen wanneer het defect aan te telefoon aan de aansluiting ligt. De monteur kon de aansluiting zelfs NIET repareren en heeft de telefoon in de Meterkast gezet en de stekker in de Modem gestopt.
Nu krijg ik toch een rekening van €50. Geheel tegen de afspraak én de telefoon staat nu in de gang in de meterkast. Niet de bedoeling.
Verder heb ik ca 10x Ziggo gebeld hierover en die beloven van alles maar bellen niet terug. Ze willen ook niet de foto van de defecte aansluiting of een opname van het gesprek met de klantenservice ontvangen. Ziggo wil alleen gelijk hebben en €50 ontvangen…..

Gewenste Oplossing:

Wanneer de kosten voor de monteur van de factuur worden verwijderd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vayu