Klacht: Onterechte kosten

op 28 september 2016 over Iddink in de categorie Boeken

Iddink heeft mij in 2015 boeken geleverd.
Voor 20 juli 2015 moesten wij die bestellen. Omdat Regio Zuid de laatste vakantieronde had, kwamen de boeken medio Augustus binnen. De kinderen hadden eerst een introductieweek en begin September kwam de leraar erachter, dat er bij een aantal kinderen, waaronder mijn Dochter de verkeerde boeken geleverd waren.
Na heel veel bellen en zoeken op hun zeer onduidelijke site kon ik de boeken kosteloos omruilen.
Ze stuurden me de nieuwe boeken toe en ik zou de verkeerde boeken terugsturen.
Maakte niet uit, want ik had ze al gekaft.

Nieuwe boeken kwamen en plots ook een rekening van 4,95 euro. Ik heb daarop tallen malen, als ik erdoor kwam, want dat is ook nog een kunst bij hun, contact gehad en gemaild. Dat dit niet de bedoeling was. Hun hebben een fout gemaakt, maar omdat ik buiten die 6 wkn volgens hun woorden een klassewissel had plaatgevonden, moest ik die kosten betalen! Hun fout! Hoe kon ik eerder weten dat de verkeerde boeken waren geleverd, zonder de leraar. En de kinderen hebben al ruim 6 wkn vakantie!!!
Dit was in September, Oktober 2015.
Een medewerkster zou het wegboeken, want kreeg ineens ophogingen en zo.
Daarna niks meer gehoord, dus ik dacht het is goed.
Doordat ik met geweld te maken heb gekregen in mijn relatie zijn wij met spoed weg moeten gaan en is het doosje met de verkeerde schoolboeken daar blijven staan. Met het inleveren van de boeken, kwam er daarna een rekening van een paar honderd euro. Bijna dagelijks werd ik door hun gestalkt.

Ik bedacht me dat doosje is blijven staan in mijn oude huis. Dus ben met iemand dat gaan halen en heb de boeken via Post.nl (6,95 euro) retour gestuurd. Heb zelf nog even gebeld en weer ruim 20 minuten moeten wachten voor ik iemand aan de lijn had. Dit was Juli 2016.
Nog werd ik bestalkt met mails van Iddink. Dat ik de boeken retour moest sturen. Met Kiala of DHL.
Ik heb zowiezo geen printer, en ik had het al via post.nl retour gestuurd.

Ineens komt na een tijdje die 4,95 euro weer op een nota! (Zonder ophoging, dat wel)
Die zouden weggeschreven zijn.
Nou, ik weer bellen, maar na 20 minuten opgegeven en zo kreeg ik ineens in tweevoud weer een ophoging en er schijnt nog een ophoging te zijn geweest, daar heb ik geen mail/brief van gekregen.
Maar dat kreeg ik afgelopen maandag te horen, van zeer onkundige medewerker. Dat de teller al op 23,95 euro staat!
Het gaat om 4,95 euro. Maar het gaat om het principe!
Waarom komt die 4,95 van vorig jaar weer ineens.
De medewerker sprak zichzelf erg tegen. Wist niet eens waar hij eerst moest zoeken.
Kon alleen maar een mail vinden, dat door een klassewissel die 4,95 euro in 2015 betaald moesten worden en dat Iddink de kosten handhaafde.
Nou, daarna heb ik nog een aantal keren contact gehad en heeft een meisje het kwijtgescholden.
Ik hoor daarna bijna een jaar niks!
Klassewissel is geen sprake van. Zij sturen foutenboeken en het zou kosteloos omgeruild kunnnen worden zonder extra kosten, omdat wel buiten die 6 wkn moest.

Als de onterechte kosten kwijtgescholden zouden worden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Djo1978