Klacht: onterechte inningen abonnementsgeld Prime

op 24 mei 2020 over Amazon in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb NOOIT gevraagd lid te worden van Amazon Prime en toch is reeds 6 keer 5,99€ (35,94€) van mijn Mastercard rekening afgegaan. Bovendien heb ik ook nog NOOIT van jullie diensten gebruik gemaakt. Ondertussen is mijn lidmaatschap opgezegd en wens ik het ten onrechte afgehaalde bedrag van 35,94€ terug te vorderen. Zo niet voel ik me verplicht verdere stappen te ondernemen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het door mij betaalde bedrag terug gestort wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amazon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amazon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wblondeel