Klacht: Onterechte incasso Vodafone

op 12 juli 2012 over Future Target BV in de categorie SMS Diensten

Ik heb geen abonnement of dienst bij Future Target BV afgesloten en/of besteld. Ik ga er danook vanuit dat u de afgeschreven gelden z.s.m. terugstort.
Indien u dat niet vrijwillig en snel wenst te doen zal ik genoodzaakt zijn om de kosten via een gerechtelijke procedure terug te halen.
Hier komt bij dat Vodafone de kosten bij mij in rekening brengt en ik met Vodafone hier geen contract over heb afgesloten.
Als Future Target van mening is dat wij een contract hebben moeten zij dit bedrag maar rechtstreeks bij mij komen halen.
IK BETAAL VODAFONE HIER NIET VOOR.

Met vriendelijke groet.

Gewenste oplossing

Alles z.s.m. terug te storten en als dat langer dan een maand duurt dan uiteraard ook de rente die hier wettelijk voor in rekening gebracht wordt (14%) over het bedrag dat onterecht door Future Target BV van mijn rekening is gehaald. Waarbij de ingangsdatum de datum is waarop er onterecht geld van mijn rekening is gehaald.

Alle klachten die gemeld zijn door mastout