Klacht: onterechte incasso kosten

op 22 januari 2014 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

er werd.tot.november netjes afgeschreven maar in december werd er niet afgeschreven ik kreeg ook.geen bericht dus heb ik gebelt en te hore gekrege dat het voorschots bedrag 13 januarie zou worden afgeschreven inmiddels is het 21 januarie en is er niks afgeschreven… vandaag kreeg ik een mail waar in staat dat ze mij eerder een mail hebben gestuurd dat ik moest betalen maar dat niet gedaan had ! ik heb nooit een mail gekregen! en in deze mail staat dat ik alsnog.moet betalen maar met 25 euro incasso.kosten er boven op!! dacht het dus niet ! dis is hun ffout en ben nooit goed geinformeerd! ik heb het idee dat ik heer met oplichting te maken heb!

ik wilndat dit opgelost word er gebeuren nu dingen die niet.kloppen en als klant bij jullie heb ik recht op juiste mails en informatie dat jullie.die niet geven is aan.jullie! wordt dit niet opgelost dien ik een officiel.klacht in want ik ga hier niet.mee.akkoord!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

Bericht van EnergieDirect

3 jaren geleden - Beste klant, Ik zie dat er inmiddels telefonisch contact is geweest met mijn collega. Mijn collega heeft de incassokosten dan ook voor je geannuleerd. Ik vind het fijn om te zien dat jullie tot een oplossing zijn gekomen. Groetjes Elvera

EnergieDirect

Heeft op 19 september 2014 om 09:34 geantwoord

Beste sharniel,

Uit onze administratie blijkt dat deze klacht nog openstaat. Vanwege het contact dat in de tussentijd is geweest en de leeftijd van de klacht sluit ik deze af.

Renske

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sharniel