Klacht: Onterechte incasso bewezen en toch kan ik niet meer bestellen

op 29 januari 2014 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van Bonprix kreeg ik begin vorig jaar een herinnering van 49.98, waarop ik aangetoond heb dat de rekening betaald is. Even later een herinnering van datzelfde bedrag nu met ander factuurnr. Alle betaling en retourbewijzen (en deze komen overeen met de op mijn bonprix vermelde facturen en retourbewijzen) aan hun overlegd. Toch een incassoburo en deze zeggen ook dat ik alle betaling heb gedaan.
Blijf vermeld staan als wanbetaler bij Bonprix

Gewenste Oplossing:

Dat ik weer kan bestellen, daar ik als jaren tevreden klant ben en aan al mijn betalingsverplichtingen heb voldaan (bewezen, alles overlegd, van 3 jaar terug, ik heb goede administratie). klantnr 89089506

Ik heb dit niet openbaar laten plaatsen, omdat ik u nogmaals een oplossing gun. Ik kan natuurlijk ook onder een andere naam bestellen, wat ik ook al gedaan heb, maar dit is meer principe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Bonprix een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door an k