Klacht: Onterechte incasso

op 04 mei 2017 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Onterecht 2 maanden voorschot in rekening brengen VAN 200 EURO en zonder enige waarschuwing krijg ik incasso met een bedrag voor 702 EURO. Zogenaamd PROCES KOSTEN.

Met vriendelijke groet.

Als de incasso kosten ongedaan zou worden .

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 04 mei 2017 om 16:10 geantwoord

Beste Saeed45,

Ik vind het vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de levering en betalingen bij energiedirect.nl, ik kan begrijpen dat je hier meer duidelijkheid over wilt. Je bent in 2016 4 maanden klant geweest bij ons. Op dit moment is het dossier overgedragen aan een externe partij en om die reden mogen wij geen verdere informatie verstrekken.

Het dossier is overgedragen aan Hoist. Je kunt Hoist bereiken via 088-1414000 of via ikreageer@hoistfinance.nl.

Ik vertrouw erop je voldoende te hebben geïnformeerd en ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt over je vraag.

Simon
Webcare energiedirect.nl

Heeft op 04 mei 2017 om 22:44 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Saeed45

3 maanden geleden - Er is geen oplossing. Voor de duidelijkheid voor alle lezers. Beste lezers energiedireckt heeft helemaal niets gedaan , mijn probleem is helemaal NIET OPGELOST .

Bericht van EnergieDirect

3 maanden geleden - Beste Saeed, Wij doen ons uiterste best om alle klachten op te lossen en alle vragen te beantwoorden. Echter zijn er in sommige gevallen regels vastgesteld waarbij wij geen informatie kunnen geven en dat is als het dossier is overgedragen aan een incassopartner. Zoals mijn collega heeft aangegeven kun je terecht bij de incassopartner als je meer informatie wilt hebben. Met vriendelijke groet, Denis Webcare energiedirect.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Saeed45