Klacht: Onterechte incasso

op 22 september 2016 over Future Target BV in de categorie SMS Diensten

3 maanden geleden(juni) een abbonoments dienst opgezegd omdat ik er achter kwam dat ik 5 euro per maand betaald voor iets wat ik niet aangevraagd heb.

2 maanden (juli)geleden dit nogmaals moeten doen omdat er “iets niet goed was gegaan met het afmelden”volgens Vodafone. Ook wist de jongeman mij te vertellen dat de rekening van augustus + 20 euro zou zijn als ik nu niet iets zou doen. Hij heeft mij geholpen om mij af te melden te voorkomen dat ik 20 euro extra moest betalen komende maand en om de kosten die er zijn gemaakt terug te krijgen.

Rara??? Er is net 20 euro teveel afgeboekt voor deze diensten.. Ik ben hier niet over te spreken en heb het bedrag van mijn factuur nu eerst maar even terug geboekt omdat dit niet de afspraak was.

Future Target?? Ik zou een abbo hebben voor Voetbal emoticons voor Whatsapp?? Nee, ik hou niet eens van voetbal laat staan dat ik extra emoticons wil die ik zelden gebruik.. Doe hier wat aan!

Ik ben pas tevreden wanneer de kosten die ik extra betaald heb worden terug geboekt en ik nooit meer wat verneem van Future Target!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Future Target BV

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Future Target BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marloesnieveen