Klacht: Onterechte incasso

op 02 augustus 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Opeens een brief gekregen met een bedrag van 217 euro die ik moet betalen. Segoria hiermee gebeld en zal een antwoord krijgen via mail. Weet absoluut niet wat ik zou heb kunnen bestellen en weet het zeker dat ik ook niks heb besteld. Tevens kan Segoria mij ook niet vertellen waar het vandaan komt. Ik wacht nog af op hun mail maar vind het al raar dat ik zomaar een brief heb ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk duidelijkheid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 02 augustus 2016 om 16:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ryan,

Dank voor uw bericht.

U geeft aan dat u geen bestelling heeft geplaatst, maar wel een incasso brief heeft ontvangen. Wij nemen dit erg serieus en willen dit voor u onderzoeken. Het is namelijk niet de bedoeling dat iemand anders uw gegevens gebruikt om een bestelling te doen.

Ik raad u aan om zo spoedig mogelijk te bellen met onze veiligheidsafdeling op 020-8082065. Zij zijn iedere werkdag te bereiken tussen 08:30 uur en 17:00 uur.

Alvast bedankt voor de moeite.

Groet, Brian

Alle klachten die gemeld zijn door Ryan27