Klacht: Onterechte herinneringskosten

op 14 september 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Onlangs diverse malen dezelfde vraag gesteld aan mw kruijt van Bonprix. Reactie bleef uit.
Verbaasd was ik toen ik plots wel een betalingsherinnering met €10,- kosten kreeg. Wederom contact opgenomen met mw Kruijt.
Na een lange tijd kreeg ik een reactie. Het waren herinneringskosten voor een factuur die allang betaald was. Dus gevraagd dit af te boeken, immers het was onterecht.
Mw Kruijt weigerde en meldde dat er nog een x bedrag betaald moest worden, maar kon mij niet vertellen waarom. Je wordt dan verwezen naar een onduidelijk account op hun site. Voor mij onacceptabel : er wordt betaling verlangd dus dient Bonprix inzichtelijk te maken waarvoor.
Tot op heden wederom niets constructiefs van bonprix vernomen. Wel een dreigement met wederom extra herinneringskosten. …. Dat dan weer wel….

Als bonprix de onterechte herinneringskosten afboeken en mij verteld waar het openstaande bedrag voor staat want volgens mijn administratie staat er niets meer open.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 16 september 2016 om 10:23 geantwoord

Beste Gmbeens1, ik begrijp dat u een artikel retour had gestuurd dat stuk was, dit artikel werd ondertussen in mindering gebracht op uw account. Het creditsaldo op uw account bedraagt momenteel 8,45€. Om deze terugbetaling te ontvangen, verzoek ik u dit via \"mijn bonprix\" aan te vragen. Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest. Het team bonprix.

Reactie van de melder van de klacht Gmbeens1

8 maanden geleden - Blijft toch vreemd mw Kruijt, dat u eerst stelt dat ik ruim 15 euro moet betalen en nu stelt u, nadat ik op klacht.nl mijn klacht zet, dat ik een bedrag te goed geb. Bijzonder.

Alle klachten die gemeld zijn door Gmbeens1