Klacht: Onterechte factuur ontvangen. OPLICHTING

op 23 mei 2016 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Afgelopen vrijdag 20 mei 2016 heb ik een factuur van Calatus BV / Enigma ontvangen. Deze factuur is onterecht gestuurd. Ik heb NOOIT een abonnement met ze afgesloten.

Er heeft wel in februari van dit jaar een persoon van Enigma gebeld en gevraagd of ik een gratis exemplaar wil proberen. NIKS MEER! Er is niets vermeld over een mogelijk abonnement, niets over consequenties, niets over kosten. Ik wil geen abonnement en dus ook van factuur afzien..

Op internet kon ik lezen dat deze oplichtingspraktijken al jaren bij Calatus BV spelen.

Zojuist heb ik een email gestuurd waarin de factuur heb geweigerd en heb aangegeven dat ik geen abonnement wil.

Als de factuur volledig wordt gecrediteerd en Calatus mijn gegevens uit hun systemen verwijdert.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Varnavska, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 01 juni 2016 om 07:48 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Varnavska,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door katerina2013223