Klacht: onterechte factuur & bijzonder slechte telefonische klantenservice

op 18 juli 2017 over Iddink in de categorie Boeken

Dochter vergeet één boek bij inleveren, zus neemt deze \’n uur later mee. Wordt in ontvangst genomen en op een lijst afgevinkt.
Nu factuur want \’niet ingeleverd\’.
Gebeld, doe mijn verhaal, krijg als antwoord \”er is een boek niet geleverd\”. Doe opnieuw m\’n verhaal, krijg als antwoord \”er is een boek niet ingeleverd\”. Na enig heen en weer ge-ja-maar en oplopende irritatie (beiderzijds) zegt ze dat ze m\’n hele verhaal niet heeft gehoord omdat d\’r headset het niet goed deed. \”Als je dat nou gewoon had gezegd had ik niet het idee gekregen dat je niet naar me luisterde\”, waarbij excuses mijnerzijds. Niet van haar, zij bleef boos op mij (!!).
Toppunt: ik heb geen recht van spreken want geen inleverbewijs; \”jee, boek is door m\’n dochter meegenomen voor d\’r zus, kind is 15, heeft niet aan een inleverbewijs gedacht\”. Dat is mooi stom want \”ik ben zelf 16 en ik zou daar vorig jaar echt wel aan hebben gedacht\”.
…..
Thanks Iddink, voor jullie geweldige administratie en vooral voor jullie kundig en professioneel 16 jarig wicht aan de telefoon!

- aan het einde van de rit zullen jullie 1 exemplaar \\\'New headway 4e ed. pre-intermediate\\\' 2 atheneum overhouden. Graag bevestiging hiervan en dat de factuur wordt ingetrokken.
- juiste administratie bij inleveren, ook al valt dat buiten het schema
- capabel personeel aan de telefoon. Hopelijk is mijn gesprek opgenomen: 16-jarig meisje met slecht werkende headset, dinsdag 18-07-2017 rond de klok van 16:00!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yvonne slaats