Klacht: Onterechte factuur

op 07 september 2016 over Iddink in de categorie Boeken

Mijn zoon was 1 boek vergeten mee te nemen tijdens het inlever moment. Thuisgekomen meteen het boekje alsnog verstuurd naar Iddink. Dit moest via Kiala voor 4 euro nog wat. Het is een boekje kleiner dan A4 en dunner dan een stripboek, maar goed het is hun beleid en onze fout, dus prima! Twee dagen later een factuur voor het boek incl administratiekosten van 4,95 ontvangen. Gebeld met Iddink (na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan) factuur zou verwijderd worden. Wij gingen op vakantie. Na de vakantie stond de factuur er nog steeds in,. Weer gebeld met Iddink. Weer ontzettend lang in de wacht moeten staan. Wederom werd gezegd dat de factuur eruit gehaald zou worden. (bij ingeleverde boeken stond ook gewoon dat het boek ingeleverd was). Een week later ontvang ik een aanmaning. Weer gebeld, zelfde liedje. Vervolgens komen de nieuw bestelde boeken…..Twee dozen. 1 doos voor mijn zoon en 1 doos voor een compleet onbekend kind, maar wel met onze adres gegevens. Wederom gebeld, (ik hoef niet meer te vertellen hoelang ik gewacht heb denk ik?) Uitgelegd wat er gebeurd is. Jongeman vertelde dat die jongen voor ons op dat adres had gewoond en dat er daarom een fout gemaakt is. Ik vertelde dus dat mij dat sterk leek, want wij wonen daar al 14 jaar….. Hij ging het uitzoeken en vroeg of ik de doos anders naar die jongen kon opsturen?? Ik vroeg of ik de doos niet gewoon terug kon sturen naar Iddink zelf. Nee dat mocht nog niet. Bijna een week niets gehoord. Gemaild via de site wat ik nou met die boeken moest doen. uiteindelijk een mail gekregen met de vraag of ik het pakket via Kiala wilde verzenden naar iddink. Bijgeleverd een retour ticket. Ik weer naar dichtsbijzijnde Kiala punt gereden en afgegeven. Ondertussen stond de factuur ook nog steeds open. Weer gebeld, zou nou toch echt in orde gemaakt worden. Ik vroeg naar de naam van die jongeman. Kreeg ik niet, ik moest maar geloven dat het geregeld zou worden…..NOG STEEDS NIET DUS!!!!!!!!!!

Wanneer Iddink de factuur eruit haalt en mij hiervan een bevestiging stuurt. Daarnaast wil ik ook niet de 4,95 administratie kosten meer betalen want ik ben ondertussen al een kapitaal aan telefoonkosten kwijt door dit lakse bedrijf!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lieberom