Klacht: onterechte facturering

op 11 augustus 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Beste heer/mevrouw,

Ik heb onlangs via de website van TUI zitten kijken naar ticket prijzen.

Voor mij onbegrijpelijk welke handeling ik verkeerd zou hebben gedaan en nu met een openstaande factuur wordt geconfrontreerd.. Er is helemaal niet gevraagd naar een rekening nummer, ik heb geen ticket ontvangen hoe kan ik een rekening krijgen?

Wat heel erg is dat de debiteuren administratie een mail naar mijn zoon stuur. Mijn zoon is getraumatiseerd dat hij nu geconfronteerd wordt met een openstaande rekening. De debiteuren administratie stelt zich heel hardnekkig op terwijl ik helemaal geen gebruik van de diensten van TUI hebt gemaakt.. Ik heb de openstaande rekening opgevraagd en krijg een bedrag van euro 880 voor het totaal niet ontvangen van een rekening. Tot vervelends toe heb ik mijn beklag gedaan en tenslotte dit probleem voorgelegd aan een advokaat . Ik vraag u bij deze beleefd dit probleem zo spoedig mogelijk tot het verleden te laten behoren, en dien een klacht in voor het feit dat de debiteuren administratie een mail naar mijn zoon stuur die er totaal niets mee te maken heeft. Het gaat bij deze om betalingskenmerk 2640347322

S.Zabarkhan

Als bovenstaand problem tot het verleden zal behoren.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zabarkhan