Klacht: Onterechte facturering

op 02 augustus 2017 over Iddink in de categorie Boeken

Ik heb een mail ontvangen van Iddink dat mijn zoon zijn schoolboeken op school kon inleveren op 17 juli 2017.
Ik heb netjes gebeld en uitgelegd, dat mijn zoon daar niet meer op school zit en dus op die dag zijn boeken niet kon leveren op de oude school.
Ik heb gevraagd of ik ze per post kon versturen. Dat was volgens de telefoniste geen probleem. Ik kon het beter via UPS versturen want dat was goedkoper. Ik heb gevraagd om een notitie in het systeem te zetten, dat ik de boeken zsm zal versturen. Echter krijg ik een paar dagen later een factuur voor de niet ingeleverde boeken. Ik heb weer contact opgenomen en weer mijn verhaal uitgelegd. Ze konden echter er niks mee doen. Ik gaf aan dat ik dezelfde dag nog de boeken op de post zou doen bij UPS. Dat heb ik ook gedaan en dan een week niks gehoord. Na een week kreeg ik een nieuwe factuur van 50 euro omdat ik de boeken te LAAT heb ingeleverd plus 5 euro administratiekosten. Ik voel dat ik op alle manieren wordt bedonderd door Iddink. Ik heb weer gebeld naar Iddink en weer konden ze me niet verder helpen. En verwijzen ze mij naar hun website waar ik ook niet veel verder kom. Ik voel me gewoon opgelicht door Iddink en krijg het gevoel dat ze op welk manier dan ook geld proberen te verdienen op anderen z’n rug. Er stond nergens dat ik de boeken voor een bepaalde dag in moest leveren omdat ik boete zou krijgen. Ten tweede, ik heb meerdere malen contact opgenomen met Iddink en verhaal uitgelegd. Ten derde: ik heb de boeken binnen een week opgestuurd en hoor van de telefoniste van Iddink dat de boeken waarschijnlijk bij UPS zijn blijven liggen en later pas zijn bezorgd. Ik hoop dat dit snel wordt opgelost.

Ik ben pas tevreden als ik de factuur van 50 euro niet hoef te betalen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dangela