Klacht: Onterechte facturen

op 04 april 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een aantal facturen waarbij ten onrechte in rekening gebracht worden de kosten voor een gratis sms alert dienst. Ik moet hier echter wel iedere maand minimaal 12 euro voor betalen, ik ben hiermee niet akkoord want dit betreft een gratis dienst en dit staat ook duidelijk in de voorwaarden.
Verder heb ik een tweetal keer een kort gesprekje met duitsland gevoerd, en nu word ik aangeslagen voor meerdere uren bellen naar duitsland iets wat onmogelijk is. Ik moet hier exorbitante hoge bedragen voor betalen.

De facturen waarop de kosten voor de gratis sms alert vermeldt staan moeten voor dat deel gecrediteerd worden, en de twee laatste facturen moeten de bedragen voor het bellen naar duitsland voor in totaal twee keer tien minuten aangepast worden.
Ik wil graag alle crediteringen op korte termijn ontvangen.
Ik hoop dat dit snel opgelost wordt want ben al meerdere jaren een tevreden klant van Vodafone en ben dit niet gewend, en valt me zwaar tegen!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door youriesme