Klacht: onterechte facturatie en trage afwikkeling van klacht hierover

op 17 maart 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 27 december 2019 krijg ik een onterechte factuur voor additionele afwikkelingskosten – onregelmatige verpakking voor een pakket dat ik via UPS verstuurde, Omdat deze factuur in mijn ogen onterecht is, omdat ik aan alle verpakkingseisen heb voldaan, heb ik op 7 januari 2020 bezwaar gemaakt en bewijs in de vorm van foto’s van betreffende pakket naar UPS gestuurd.
Op 22 januari heb ik nog eens gemaild; op 4 februari heb ik nog eens gemaild en op 17 maart weer eens gebeld: klacht case is nog steeds in behandeling. Deze case loopt dan wel pas 2 maanden, maar mijn andere klacht is al 6 maanden in behandeling en dus trek ik bij deze klacht wat eerder aan de bel….

Ik ben tevreden als UPS mijn klachten sneller afhandelt. 6 maanden en in dit geval dik 2 maanden is veel te lang!!
In deze case ben ik tevreden als UPS mij laat weten waarom ik additionele kosten moet betalen en daar ook bewijs voor levert; je kunt niet zomaar roepen dat de verpakking niet voldoet,,, Als ze gelijk hebben, betaal ik uiteraard gewoon.
Als ze geen bewijs kunnen leveren, kunnen ze de case gewoon sluiten en mij daarvan op de hoogte brengen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud Zeegers