Klacht: onterechte facturatie en oneindig wachten op uitsluitsel

op 17 maart 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 12 september 2019 krijg ik (klantnummer NTV519) een factuur voor additionele afhandelingskosten – onregelmatige verpakking voor een pakket dat ik verstuurde via UPS. Omdat dit mijns inziens volkomen onterecht is, omdat ik aan alle verpakkingseisen heb voldaan, heb ik uiteraard bezwaar gemaakt en op 23 september foto’s gestuurd van de verpakking, zoals ik deze aangeleverd heb bij UPS. Daarna heb ik op 1 oktober 2019 opnieuw gemaild, op 7 januari 2020 gebeld hierover, op 4 februari 2020 nog eens gemaild en op 17 maart 2020 wederom gebeld.
Het enig dat ze mij weten te melden is, dat de case nog steeds in behandeling is….. Tot dusver hebben ze mij geen enkele reden gegeven waarom ik extra kosten voor mijn pakket moet betalen; laat staan dat ze daarvoor bewijs leveren. Ik heb daarentegen wel bewijs in de vorm van foto’s geleverd, maar dat helpt blijkbaar niet!

Ik ben tevreden als UPS mij laat weten waarom ik additionele kosten moet betalen en daarvoor ook het bewijs levert. Als ze gelikk hebben, betaal ik uiteraard.
Als ze geen bewijs kunnen leveren, trekken ze deze factuur eenvoudig weer in en sluiten de case en laten mij dit ook weten.
Eerdere facturaties van kosten die ik online al lang betaald had om een verzendlabel te maken (als je niet betaalt, krijg je ook geen label, dus hoe moeilijk kan het zijn....) hebben ook maanden open gestaan en die cases zijn gesloten, zonder mij daarvan op de hoogte te stellen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud Zeegers