Klacht: Onterechte Boete

op 03 oktober 2017 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Mijn contract afgezegt vanwegen een verhuizing naar het buitenland. Mocht pas per 07-09-2017 opgezegt worden. Ik ging er mij akkoord, ben 4 September uit het huis vertrokken, maar die is Onbewoond, vandaag de eind nota ontvangen en toch de boete van 100 EUR er in. Wij hadden het schiftelijk afgesproken dat het contract per 7 September zou opgezegt worden. Ze zeggen dat ze mij hebben geprobeerd te bellen, maar geen gemiste oproepen op mijn telefon.

Waarom doen jullie dit? Afspraak is afspraak.

Ik probeer het eerst netjes zo op te lossen. Ben nu mijn dokumenten aan het verzamelen om hier mijn rechtbijstand bij te betreken; dat kost me meer moeite dan het waard is. Maar het gaat om principe. Niet liegen dat jullie mij hebben gebeld en dat het tot 7 September door loopt. Kunnen jullie nederlanders niet een keer eerlijk zijn.

Geen boete en excuses per email.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 05 oktober 2017 om 10:09 geantwoord

Beste mevrouw Wester,

Bedankt voor uw snelle reactie op ons voorstel. Fijn dat we toch zo snel tot een oplossing zijn gekomen. Zoals aangegeven sluiten wij nu de klacht bij Budget Energie intern, en ook de klacht op deze website.

Wij wensen u veel geluk met samenwonen op uw nieuwe adres.

Heeft op 05 oktober 2017 om 17:54 geantwoord

...