Klacht: Onterechte boete

op 29 september 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Twee jaar geleden is mijn werkgever een mobiel abonnement aangegaan bij Vodafone zonder een telefoon te krijgen (de onderneming handelt zelf in mobiele telefoons). Na 1,5 jaar ben ik uit dienst gegaan en heb het mobiele telefoonnummer op mijn naam laten schrijven. Na bijna 2 jaar heb ik het telefoonnummer op mijn nieuwe werkgever laten schrijven, waar ik begin dit jaar ben gaan werken. Om de eerdere 2 jaar van het contract te respecteren heb ik het contract niet verbroken op het moment dat ik bij de nieuwe werkgever begon. Nu blijkt dat ik bij het ter naam stellen begin dit jaar een nieuw abonnement ben aangegaan (zonder telefoon te krijgen). Daarom ontvang ik nu een boete van bijna EUR 700 vanwege contractbreuk. 3 Telefoons aan de “Customer Service” en twee bezoeken aan de Vodafone winkel hebben tot niets geleid en in de winkel moest ik constateren dat mijn case zelfs niet goed is verwerkt in het intranet van Vodafone. Ik krijg nu een aanmaning dat ik binnen een aantal dagen moet betalen anders worden de andere telefoons afgesloten. De service van Vodafone en de gehele handelwijze is uitermate disputabel. Uit principe zal ik als dit niet naar tevredenheid wordt opgelost, in de toekomst alle overige contracten met Vodafone overzetten (wanneer dat kan zonder boete), want Vodafone handelt hier onjuist.

Als de boete wordt kwijtgescholden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fhvanpeski