Klacht: Onterechte blokkering

op 30 augustus 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,

Op 19-7-2016 is 2 keer € 20,- (€ 40) automatisch afgeschreven van mijn rekening zonder een toelichting of een specificatie. Aangezien ik niet weet waarom er 2 keer € 20,- is afgeschreven heb ik € 20,- terug laten storten. Daarna is mijn mobiele nummer tot op heden geblokkeerd. De maandelijkse kosten van € 36,- worden wel automatisch afgeschreven terwijl mijn mobiele nummer is geblokkeerd. Dit vind ik een kwalijke zaak en zeker niet klantvriendelijk en daarom dien ik een klacht in over deze gang van zaken.

Ik verzoek u een toelichting te geven waarom er 2 keer € 20 op 1 dag automatisch is afgeschreven van mijn rekening. Indien het terecht is dat de kosten 2 keer € 20,- is dan ben ik bereid om die € 20,- te betalen maar ik vind niet terecht dat ik de heraansluitkosten van € 10,- moet betalen.

Ik heb jaren een abonnement lopen bij jullie en ik heb nooit problemen gehad.

Vriendelijk verzoek ik u zo spoedig mogelijk te reageren en de blokkering zonder extra kosten op te heffen.

Met vriendelijke groet,
C. Hardjodikromo

Gewenste Oplossing:

Ik ben een tevreden vaste klant als de blokkering onmiddellijk wordt opgeheven zonder extra kosten te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door chardjo