Klacht: Onterechte blokkade

op 15 juli 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een blokkade op het telefoonverkeer op nummer: 0639554043 omdat ik volgens T-Mobile achter zou lopen met betalen. Mij word onterecht verzocht om 25 euro te betalen, terwijl ik mijn betalingen netjes en op tijd volgens afspraak heb gedaan tot nu toe.
Ook de betalingsregeling is altijd op tijd geweest, naast de huidige abonnementskosten. Waar de 25 euro van is, word keer op keer niet uitgelegd, maar wel direct een onterechte blokkade.
Ik ben TMobile spuugzat, want dit is de zoveelste keer dat ze niet op mijn e-mail reageren, lange wachtrij aan de tel en intussen wel sms’jes sturen met dat ze oh zo blij zijn dat ik bij Tmobile klant ben enz.

Gewenste Oplossing:

Graag de blokkade eraf en betere, transparantere dienstverlening bieden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ghiraw