Klacht: onterechte bekeuring

op 28 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

reis ging van Nijmegen naar Didam
in Arnhem overstappen het apparaat van Arriva gaf geen duidelijk signaal i.v.m. onvoldoende saldo. bij de NS is dit wel jet geval. zeker om dat het overstappen snel moest gaan laat Arriva hier duidelijk een steek vallen.
ik vind de bekeuring onterecht en eerst in de trein was het een waarschuwing van de conductrice later kwam de man conducteur en toen wel een bekeuring ook erg vervellende op deze manier.
ook heb ik in het verleden een retour gekocht Arnhem vs Didam en toen ging de treinen niet verder dan Zevenaar ik heb toen ik kon het geld niet terug krijgen want ik had geen abonnement dit was ook zeer vervelend. ben daar nu nog boos over. ik heb nu de bekeuring betaald maar wil mij geld terug.

Gewenste Oplossing:

100% geld retour en dan is het gelijk met toen de tijd ook verrekend en pas uw niet betaald signaal bij de poortjes aan zoals bij de NS collega's

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 juli 2016 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wat jammer om te horen dat het inchecken niet helemaal goed ging. Je geeft aan dat je het geluidssignaal naar aanleiding van een ontoereikend saldo niet goed hebt gehoord. Hierdoor beschikte je niet over een geldig vervoersbewijs en heb je een boete ontvangen waartegen je nu graag bezwaar zou willen maken.

Voor het bezwaar maken tegen de boete, is het belangrijk dat de boete wel alvast binnen de termijn betaald wordt. Binnen 7 dagen na ontvangst van de boete kun je bezwaar maken via het contactformulier dat je op deze link: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact.htm vindt onder 'stuur een bericht'. Mocht je meer willen weten over de bezwaarprocedure, dan kun je daar hier meer over vinden: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/een-boete-wat-nu.htm

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcareteam.

Alle klachten die gemeld zijn door oplichting arriva