Klacht: onterechte bedrag

op 20 mei 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

de visumkosten zijn in het reisbureau betaald per bank met spoed van de visum aanvrager.
dit was 304 euro, maar er zitten spelfouten in de omschrijving en er is geen kenmerk vermeld. vervolgens krijg ik een mail, toen ik thuis was, dat ik weer 304 euro moest betalen. dit gedaan met de juiste omschrijving en kenmerk. nu heb ik een visum account en daarop was te zien dat de betaling die ik thuis had gedaan,direct ontvangen was in mijn account,terwijl betaling 1 met spoedoverboeking nergens te zien is en btw nog steeds niet. er is geen andere optie,dan dat het geld terug geboekt is aan het reisbureau. ik wil dan ook mijn 304 euro terug van betaling 1
ook had ik vertraging van ruim 2 uur op de terug vlucht en hierdoor moest ik extra kosten maken die niet nodig waren
ook heb ik een extra kamer bijgeboekt, omdat bepaalde opmerkingen niet zijn doorgevoerd
we zouden ook een kamer op de 1ste verdieping krijgen, maar dit was de 5de verdiepping gewworden

naar mijn geweten heb ik de fout niet gemaakt.
ik wil dan ook mijn 304 euro terug van betaling 1
en graag een oplossing voor de overige problemen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door michel223