Klacht: Onterechte annulering

op 15 augustus 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Beste,

Op dindsag 09-08-2016 om 23.33 uur heb ik een kamer geboekt, hotel ibis budget Antwerpen Port. voor de datum 13 tot 14-08-2016.
met Reserveringsnummer: 785802222.

in mijn verzoek gemeld dat ik graga gebruik zou willen maken van de kamer vanaf 10:00 uur. dit was mogelijk omdat dit mij als mogelijkheid is aangeboden.

Eenmaal daar aangekomen, geen mogelijkheid om in te checken voor 12:00 uur. om 13:00 uur terug gekomen, toen werd mij medegemedl dat er geen reservering was.

Na wat zoekwerk, werd ik beschuldigd van dat ik zelf een annulering zou hebben gedaan, immers dat stond in het systeem.

Na veel soepbatten, heeft de medewerker van het hotel Booking.com gebeld.

Wat bleek er is vanuit het buitenland een annulering ingezet, heel vaag want dit moet dus door een medewerker van booking.com zijn gedaan. maar dat kon niet mij bevestigen.

er werd mij toen een kamer aangeboden ver buiten de stad en aanzienlijk hoger bedrag. ik weigerde sit.

Ik was woest omdat ik als 250 Km had gereden om in Antwerpen te komen. en ben woest terug naar huis gereden

Als troost €25,00 retour via Creditcard, welke ik niet wil accapteren.

Mijn hele weekend vergad om maar te zwijgen over de enorm kosten.
de medewerker van Booking.com was vriendelijk maar daar koop je niets voor, als je gestrand bent met je partner zonder hotelkamer.

Er zou een annuleringmail naar mij zijn verstuurd op vrijdag omtsreeks 15:33 uur… pure onzin!!! heb niks ontvangen, en waarom zou ik het willen, heb niks geannulleerd.

Ik ben nog steeds Woest, er is een truk met mijn boeking uitgehaald.
ik verdenk Booking.com ervan de boeking express te hebben geannuleerd en dezelfde kamer voor een betere prijs te hebben verhuurd. Het is van een heel laag niveau.
mijn vertrouwen in booking.com is volledig weg!!!

jammer had Jullie hoog in het vaandel staan.

volledige reiskosten en gratis 1 dag verblijf in hetzelffde hotel met een datum naar keuze.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door magid