Klacht: Onterechte afschrijvingen

op 15 december 2017 over payinfo in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf december.2016 worden er maandelijks bedragen via mijn automatische Vodafone incasso afgeschreven.
Dit is het bedrijf ; Wooshah dat abonnementen mobiel voor je regelt ,
Nog nooit heb ik een abonnement online afgesloten maar het blijkt dat als je ergens online een pop up of banner aanklikt je zomaar vast zit aan een betaalde dienst of abonnement vastzit.
Ik ben nu al vanaf december 2016 maandelijks meer dan € 20 .00 per maand kwijt aan die boeven
Stopzetting lukt me niet, dit is vlieg op een mesthoop.
Ook Vodafone wast zijn handen in onschuld.
Zij hebben dit abonnement bij wooshah al diverse keren stopgezet voor mij, dan verwacht je dat je er vanaf bent.totdat er weer geld wordt afgeschreven. Nu al meer dan € 250.
Hopeloos dit.moet dit dan via een dure advocaat een rechtzaak worden??. Misschien is het goed om m’n abonnement bij Vodafone in te trekken.
Dan moet de boel wel stoppen.
Ik ben ten einde raad, als ik een bom had,ging ie erop.Toch !!
Weet iemand raad??
In ieder geval fijne kerst dagen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als Vodafone of die Wooshah bende, stopt met deze oplichters praktijken
En mij mijn gestolen geld teruggeven.
Lijkt me duidelijk.
Dus Vodafone...doe eens iets goeds voor een trouwe klant.
Pierre.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over payinfo

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over payinfo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pierre.persoon@gmail.com