Klacht: Onterechte afschrijvingen

op 05 april 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 april 2016 om 15:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Vergeer,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft onduidelijkheid te ervaren over door u betaalde bedragen.

Excuses voor dit ongemak.

U heeft per maand voor uw abonnement 15,50 euro betaald. Wij hebben een gedetailleerd overzicht met uitleg naar u verstuurd via e-mail.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Reactie van de melder van de klacht lenievergeer1983@kpnmail.nl

11 maanden geleden - Ten overvloede de krant was gestopt maar de aut.incasso liep door. Mevr.Vergeer

Reactie van de melder van de klacht lenievergeer1983@kpnmail.nl

11 maanden geleden - Het gedetailleerde overzicht slaat niet op mijn situatie. Mevr.Vergeer klantnr.107948079

Heeft op 02 mei 2016 om 15:41 geantwoord

Nu heb ik de bevestiging terug gevonden, zwart op wit dat ik een proefabonnement had afgesloten 24-6 t/m 21-7 2015. Eindigt automatisch.Bedrag 10euro'.
Getekend Marketmanger Eva Lemmers
Mevr.Vergeer

Reactie van de melder van de klacht lenievergeer1983@kpnmail.nl

10 maanden geleden - Wat een verwarring bij jullie. Ik zal mijn bewijs aan de hoogste directie sturen en nogmaals mijn toelichting geven.

Alle klachten die gemeld zijn door lenievergeer1983@kpnmail.nl