Klacht: onterechte afschrijving

op 24 augustus 2016 over Future Target BV in de categorie SMS Diensten

Ik zie op mijn verbruiksoverzicht dat er in de maand augustus 4x €4,13 wordt gerekend voor iets waarvan ik niet weet wat het is. na op internet te hebben opgezocht schijnt dit een of andere dienst te zijn. Vodafone gebeld die stuurde me naar de site van www.payinfo.nl om te kijken waarom dit wordt afgeschreven. Heb mezelf nergens voor aangemeld en weet dus nergens van. Heb nu wel via internet aangegeven op de site dat t gestopt moet worden.
Als provider staat er Future Target BV en als beschrijving WOW playground. Nooit van gehoord en nooit iets besteld. Schandalig dat dit zomaar kan gebeuren. Gelukkig is t maar 1 maand dat er afgeschreven is maar hoop ook niet meer.

Ik ben tevreden wanneer er 4x € 4,13 weerr op mijn rekening wordt bijgeschreven en dat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Future Target BV

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Future Target BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lied62