Klacht: onterechte aanmaning

op 28 mei 2021 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik krijg van Klarna een aanmaning om te betalen voor een product dat ik heb ontvangen. Het product is niet naar wens, maar ik kan ze niet terugsturen naar het bedrijf dat ze heeft geleverd. Ook klarna is onbereikbaar. Ik heb nooit een factuur ontvangen.

Ik wil de producten terugsturen naar de webshop omdat ze niet naar wens zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 28 mei 2021 om 13:59 geantwoord

Hi Dick,

Dat is vervelend om te horen. We gaan alleen niet over het retourneren van de bestelling. Dit zal opgelost moeten worden met de webwinkel.
De factuur sturen we per e-mail naar je toe zodra de webwinkel de bestelling bevestigd heeft. Als we geen betaling ontvangen van jou dan sturen we een kosteloze herinnering via de e-mail naar je toe met een nieuwe betaaldatum. Mochten we de betaling dan nog niet ontvangen hebben sturen we een brief met aanmaningskosten naar je toe.

Mocht je nog vragen hebben raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.

Je kunt met onze klantenservice chatten via de Klarna app of via https://app.klarna.com/login. Of je belt ze even op 020 808 2852.
Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag voor je klaar van 9.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur. Ons chatteam is 24/7 bereikbaar.

Ik wens je alvast een fijn weekend!

Groet,
Nathalie

Heeft op 13 juni 2021 om 08:59 geantwoord

Geen factuur ontvangen, niet per mail of per post. Geen kosteloze aanmaning ontvangen.
Dit is oplichting

Alle klachten die gemeld zijn door Dick van Rooijen