Klacht: Onterecht wordt mijn advertentie verwijderd

op 17 juni 2017 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Marktplaats gooit iedere dag mijn advertentie eraf.Na email contact met hun en aanreiken van bewijs ben ik in mijn gelijk gesteld geworden en is mijn advertentie door hun herplaats.Nog geen 20 uren later weer mijn advertentie verwijderd,en dit is iedere dag hetzelfde liedje.Gaat om een diersoort dat per 2015 legaal is.Marktplaats hoort een week geleden van het nieuws dat per 1 juli nieuwe regels komen,waar dit diersoort nog steeds legaal is.Nu gaan ze iedereen pesten voor drie weken tot het 1 juli is met advertentie te verwijderen.Hoe kinderachtig en onnozel kun je zijn als bedrijf.Stom stom stom.Ik neem ze niet meer serieus in ieder geval.U nog wel????

pff wanneer,ik ben inmiddels al van 2015 bezig over met dit argument,en heb al vele klanten mis gelopen door hun knulligheden.Hoe wil je dan nog iemand tevreden stellen,met geld misschien haha

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bestwitches