Klacht: onterecht schoonmaakkosten betalen/ aanpassing huurovereenkomst

op 13 juli 2017 over Novasol in de categorie Verhuur

afgelopen mei vakantie boekte wij bij een vakantiehuis in Denemarken bij dochter onderneming van Novasol, Dansommer.
Erg tevreden! leuk huisje leuke vakantie gehad.

paar dagen geleden kregen we een rekening voor de stroomkosten maar ook voor schoonmaakkosten a €145,- echter moesten wij deze bij aankomst al betalen (wat ook in de huurovereenkomst vermeld stond). Maar dat was geen €145,- maar €80,- !
daarop hebben we ons account op hun website geraadpleegd, tot onze verbazing was deze helemaal aangepast. (de huurovereenkomst) de kosten van de schoonmaak bleek van 80,- naar 145,- veranderd te zijn.

hierover direct contact gezocht met het bedrijf..
na de laaste mail

“Geachte heer
Naar aanleiding van uw bericht hebben wij nogmaals contact opgenomen met onze collega’s in Denemarken.
Zij hebben de afrekening van de schoonmaakkosten aangepast naar €80,-. Echter is dit bedrag ter plaatse nog niet voldaan. U geeft aan dit bedrag wel voldaan te hebben. Graag ontvangen wij hier een betaalbewijs van. Mocht u deze niet kunnen overleggen, willen wij u verzoeken het openstaande bedrag binne zeven dagen te voldoen.”

Helaas hebben we geen betaal bewijs ontvangen! sowieso omdat het ook contant gebeurt,.. mijn vrouw kreeg te horen dat het zo goed was, en ik denk ook niet dat we de sleutels hadden ontvangen als we niet hadden betaald.

excuses, en een juiste afrekening! zonder schoonmaakkosten

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Novasol

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Novasol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stephan schulte