Klacht: Onterecht rekening blokkade

op 25 mei 2016 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 25 mei 2016 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste André,

Bedankt voor je bericht op www.klacht.nl. Het bericht heb je ook geplaatst op klachtenkompas. Die heb ik inmiddels opgepakt. We zijn daar in gesprek en je wordt inmiddels geholpen door mijn collega. Daarom ga ik deze klacht sluiten.

Neem gerust contact op als je nog vragen hebt.

Vriendelijke groet,

Tjitske
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Andre75