Klacht: Onterecht ontzegging toegang Jumbo Drunen

op 07 januari 2014 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Geachte Jumbo,

31 december 2013 heeft mijn zoontje pim van 13 een ontzegging gehad tot de jumbo te Drunen.
Volgens uw medewerker S. Pruijssers zou mijn zoontje een rotje
(Vuurwerk)onder een auto hebben gegooid op de parkeerplaats.
Mijn zoontje ontkent dit.
Mijn zoontje is op een onprofessionele manier behandeld door deze medewerker,en dan ook als een soort van crimineel op zijn plaats gezet.
Buiten het feit of het wel of niet waar is, is er ook geen schade geconstateerd.
In de brief die hij mee kreeg staat, dat er een poging tot vernieling of ongewenst gedrag is geweest in de winkel.
Mijn zoontje is niet eens in de winkel geweest.
Ben verhaal gaan halen bij S. Pruijssers (als vaste klant) en werdt op een zelfde onprofessionele manier behandeld als mijn zoontje, in een gangpad van de winkel.
Ik betreur zijn zeerste, en kan dat ook niet accepteren, dat een ventje van 13 met zijn vriendjes, die deze dag vanaf 10.00 uur gewoon vuurwerk mag afsteken zonder enige conseqenties en op zo,n manier behandeld wordt, en dan ook nog met zo’n straf, zonder een eventuele waarschuwing vooraf.
Ik wilde dit graag op een volwassen manier oplossen, maar S. Pruijssers was niet tot reden vatbaar.
Ben dan ook ontzettend boos.
Heb op het punt gestaan om aangifte te doen bij de politie.

Ik ben tevreden met een excuses van Dhr. Pruijssers en het vernietigen van de brief, en alle partijen die hier over zijn ingelicht, dus dat mijn zoontje gewoon toegang verkrijgt bij de Jumbo Drunen zonder enige conseqenties.
Daarbij stel ik het op prijs als door de jumbo een kar met boodschappen ter beschikking word gesteld, als compensatie van de psychische geleden schade van mijn zoontje, op deze oudjaarsdag.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 17 januari 2014 om 16:51 geantwoord

We hebben deze klacht in ons systeem ingevoerd en via die weg aan de klant beantwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door A. v. Hulten