Klacht: Onterecht non-refundable Hilton Xian

op 07 juni 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 7 juni kan ik bij hotel Hilton Xian in China aan. Ik had een aanbieding geboekt maar zo bleek voor 7 juli ipv 7 juni. Mijn fout. De hotel manager zegt dat ik het moet annuleren en dat hij het binnen 4 weken tegen de prijs van 105 euro per nacht gemakkelijk aan iemand anders kan verkopen. Het annuleren kan maar non-refundable. Ook de hotel manager snapt het niet. Waarom stelt booming.com zich zo formeel op als ze 4 weken de tijd hebben om tegen 50% van de kosten alsnog aan iemand anders te verkopen? Dit snapt niemand.

Gewenste Oplossing:

Zou het op prijs stellen als booking.com in deze haar beleid zou bijstellen daar er een redelijke termijn van 4 weken nog over is om de kamer asn iemand anders te verkopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wiering67