Klacht: Onterecht kosten 2 boeken en spookfactuur

op 29 augustus 2016 over Iddink in de categorie Boeken

Ik heb meerdere malen contact gehad met IDDINK over 2 boeken die betaald moeten worden die volgens hen nieuw waren (WAT ZE ABSOLUUT NIET WAREN) in schooljaar 1 . Nu krijg ik een factuur van hun met 2 flinke bedragen er op, NIEUWPRIJS. Het antwoord was dat ze deze weer opnieuw moeten aanschaffen omdat deze niet meer gebruikt kunnen worden. Nou dat is dus niet waar. GELD AFTROGGEL 1

WAt schets mijn verbazing: nu afgelopen zaterdag kregen we boeken binnen voor les jaar 2… Zaten 2 boeken bij die absoluut niet door mogen . ZO VIES EN KAPOT VOL MET SCHEUREN ETC. Ik gelijk een mail eruit gedaan dat ik dit niet accepteer en nieuwe wil. Krijg ik een mail terug van ontvangst waarin staat dat ik aan moet geven of ik andere wil evt … LEZEN DENK JE DAN. Weer contact gezocht , worden opgestuurd maar ze weten niet hoe lang t gaat duren.

Heb ik tussen tijd contact gehad met een meneer die adviseerde me dat ik een soort verzekering moet afsluiten A 5.95 euro dan gebeurt zoiets niet meer. Ik dacht wat is dan die 5,95 op die belachelijke bedragen van de boeken. Krijg ik daar een factuur van waar ineens 2,95 euro extra betaald moet worden ..FACTUURKOSTEN zijn dat.

Ik weer gebeld wat dit nu weer is. zoals gewoonlijk wat je altijd als antwoord daar krijgt. MEVROUW HIER KUNNEN WE NIKS AAN DOEN.. ZEI DACHT HET DUS WEL ..ER IS ALLEEN GESPROKEN OVER 5.95 EN NIET OVER DIE EXTRA 2.95 . KON HET OOK NIET MEER ANNULEREN

Zit echt te denken om advocaat of iets dergelijks er op te zetten. Het enige wat IDDINK doet is geld afhandig maken van mensen en service kennen ze ziet..

wil dit graag opgelost zien. waarom betalen voor iets wat niet fair is

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anitawesje