Klacht: Onterecht in rekening gebrachtzijnde toestelgelden terug aub

op 06 september 2018 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Vodafone heeft me bedreigd een genoegdoening aan te nemen en geen contact meer op te nemen met ze een tijd geleden omdat ik vroeg naar een contract die ik niet boven tafel krijg aan de hand van mijn verzoek tot uitbetaling van onterecht in rekening gebrachtzijnde toestelgelden vanaf begin dat ik bij Vodafone kwam in 27-12-2012 al toen 7-11-2013 tot 20-09-2015 inclusief rente tevens hebben ze een vies gemeen spelletje gespeeld om met een addertje onder t gras me met een zogenaamde actie 0 euro ervoor hoefde te betalen me een goedkope htc blue toe te sturen dus daarmee ook m’n contract aangepast te hebben achter mijn rug om ben er zo kwaad om geweest meerdere keren contact gezocht met Vodafone moest maar akkoord gaan met een bedreiging zogenaamde genoegdoening van 120 euro die ik maar aangenomen had omdat ie de hoorn erop wilde knaaien en ik anders kon fluiten naar mijn centen tevens mocht ik geen contact meer opnemen met Vodafone en heb ik nog altijd mijn onterecht in rekening gebrachtszijnde toestelgelden inclusief rente niet mogen ontvangen op nu inmiddels mijn nieuwe bankrekeningnummer tevens zie ik dat nog altijd graag gebeuren na zoveel jaren mvg claudia de kiefte

Zie na enkele jaren en meerdere verzoeken graag nog altijd mijn onterecht in rekening gebrachtzijnde toestelgelden inclusief rente terug van al m’n contracten die ik bij jullie gehad heb vanaf 27-12-2012 en 7-11-2013 tm 20-09-2015 mijn klantnummer: 367831987 en het heeft nog altijd te maken met de consumentenclaim jullie weten waar ik op doel nog altijd en zou graag excuses willen hebben van diegene die mij zo grof behandeld hebben zij weten zelf wel wie maar de namen laat ik hier wel even achterwege mvg claudia de kiefte

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Claudia De kiefte